همه ی آنچه که در من میگذرد

عادیه که لهجه Birtish اینقدر میره رو مخم ؟! خوبه حالا سیاتل به دنیا نیومدم ،وگرنه هر که با  لهجه British حرف میزد میخوابوندم توی دهنش:|  الان فقط میتونم  ابراز ناراحتی کنم،فقط همین !

:))))))))

+ شنبه سی ام بهمن ۱۴۰۰| 19:57|بوتیمار| |