همه ی آنچه که در من میگذرد

با قطعه "روزگار غریبی ست" علیرضا قربانی میتونم تا ابد اشک بریزم .میتونم در شاد ترین لحظه زندگیم به محض شنیدنش اشک بریزم .میتونم برای تاریک ترین لحظه های زندگیم باهاش اشک بریزم .

 

نمانده در دلم دگر توان دوری چه سود از این سکوت و آه از این صبوری
تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد

+ یکشنبه بیست و هشتم شهریور ۱۴۰۰| 17:46|بوتیمار| |