همه ی آنچه که در من میگذرد

سریال in treatment رو شروع کردم .قسمت اول به اندازه کافی شوکه کننده بود .بیشتر سکانس های فیلم در اتاق تراپی میگذره .طبق نقدایی که ازش خوندم یکی از جسورانه ترین درام های آمریکاییه و جایزه های زیادی هم برده .امتیاز بالایی داره و از نظر بینندگان سریال خیلی خوبیه .طبق این اطلاعات و علاقه مندی به موضوع و اتمسفر فیلم شروع کردم به دیدن سریال .

سریال this is us فصل جدیدش رو دانلود کردم اما دلم نمیاد ببینمش :(جالبه که در  فصل جدید، اوج پاندمی کرونا جریان داره و بیش از بیش سریال رو واقعی و نزدیک به زندگی نشون میده .

 

+ جمعه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۰| 12:14|بوتیمار| |