|
همه ی آنچه که در من میگذرد
|
این قسمت :غاز های وحشی عاشق
هنگامی که یکی از غاز ها جفتش را گم میکند ،دیوانه وار دنبالش میگردد.غاز با بی قراری شب و روز به دنبال او میگردد،فواصل طولانی را پرواز میکند و همه ی مکان هایی را که ممکن است او آنجا باشد سر میزند و تمام مدت با صدایی بلند و دلخراش فریاد میزند .اگر جفت غاز وحشی برای همیشه گم شده باشد ،رفتاری غم انگیز دارد و اعتماد به نفس خود را از دست میدهد
+تو فقط رفتار غاز وحشی رو ببین ! از خیلی از ما آدما با شعورترند ،عاشق ترند ،دلبسته ترند !
+در زندگی تون غاز وحشی باشید !
+بعد خیلی از ما آدما با هم مثل شی رفتار میکنیم.به دور از هر گونه انسانیت و عواطف انسانی و شعور و عاطفه و محبت و دلبستگی !